+380673870816 +380673870816

У першому кварталі на "Пульс" Міндоходів зателефонували понад 1,9 тисячі осіб

У січні–березні 2014 року на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів "Пульс" зателефонували 1 933 заявники, що у 2 рази більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це повідомила прес-служба Міністерства доходів і зборів.

Традиційно питання з податкової тематики залишаються найбільш актуальними. За перший квартал поточного року з цього приводу на "Пульс" надійшло 1 582 дзвінка, в той час як митної тематики стосувалось лише 351 звернення.

Серед податкових звернень на першому місці залишаються питання, що стосуються подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 672 звернення або 34,8%. Питання з організації роботи органів Міндоходів у першому кварталі становили 29,2% усіх звернень, Центрів  обслуговування платників – 5,6%. Затримка митного оформлення товарів цікавила 11,6% заявників.

З приводу корупційних дій за три місяці поточного року на сервіс "Пульс" надійшло 5,2% звернень. Станом на 1 квітня 90% звернень були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду.

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс "Пульс" приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Схожі статті