+380673870816 +380673870816

На Рівненщині вчитимуть, як працювати зі зверненнями громадян

Змінити формальний підхід на дієвий до вирішення проблем краян закликав посадовців у районах голова облдержадміністрації Василь Берташ. Адже чимало питань, які турбують жителів області, можна вирішити із першого разу. Втім через формальні відповіді-відписки їх розв’язання затягується на роки. Тож відтепер посадовці нестимуть персональну відповідальність за неналежне вирішення у межах своїх повноважень питань, порушених у зверненнях громадян. Про це повідомила прес-служба Рівненської ОДА.
     Особливо, це стосується повторних звернень. Вчитимуть районних посадовців, як допомагати краянам і на спеціальних семінарах, які запланували провести вже незабаром. Загалом з початку року в облдержадміністрацію надійшло 3350. З них 1230 озвучили краяни під час прийомів громадян очільником області та його заступниками.   Найчастіше за допомогою до керівництва Рівненщини зверталися ветерани праці, пенсіонери, інваліди, багатодітні сім'ї та безробітні. Як повідомили у відділі роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, майже три тисячі питань вдалося вирішити, решта - перебуває на контролі.

Схожі статті