+380673870816 +380673870816

У поточному році залізниці України планують укласти понад 322 км безстикової колії

У 2014 році Укрзалізниця продовжуватиме ремонт колії. Зокрема, заплановано реконструювати 322,4 км магістралей з укладанням подовжених рейок безстикової колії. Про це повідомила прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту.

Найбільший обсяг реконструкцій колії запланувала на 2014 рік Південно–Західна залізниця – 77 км. З них Київ–Козятин–Жмеринка–Підволочиськ – 39,9 км, Жмеринка–Вапнярка – 22,4 км, Козятин–Шепетівка – 2,2 км, Київ–Ніжин–Зернове – 12,5 км.

На другому місці за обсягами реконструкції Придніпровська залізниця, що планує оновити 61,6 км. Зокрема, Горяїнове–Діївка – 4,67 км, Верхівцеве–Верхньодніпровськ – 11,19 км, Висунь–Тимкове – 7,6 км, Тік–Підстепне –1,65 км, Нікополь–Марганець – 3,72 км, Канцерівка–Мирова – 3,78 км, Плодородне – 1,16 км, Єфремівка–Елеваторна – 5,46, Краснопартизанська–Єфремівка – 4,57 км, Сокологірне–Якимівка –17,8 км.

На Донецькій залізниці буде реконструйовано 59,96 км, на наступних напрямках: Чаплине–Ясинувата – 30,2 км, Дебальцеве–Вільхове – 14,5 км, Микитівка–Дебальцеве – 15,27 км.

На Одеській залізниці для збільшення пропускної спроможності на напрямках до чорноморських портів у цьому році планується реконструювати 55,6 км, зокрема, на напрямку Таганча–Сотники загальною протяжністю 9,8 км, Корсунь–Городище – 22,4 км, Панаївка–Користівка — 12,8 км, Зелена–Яковлівка — 10,6 км, будівництво 2-х колій — 4,1 км.

На Південній залізниці буде реконструйовано 46 км на наступних напрямках: Тополі–Дворічна – 18 км, Гребінка–Пост 143 – 7,7 км, Межа Південної–Тополі – 4,8 км, Мончанове–Заоскілля – 10 км, Бурти–Межа Південної – 5,9 км.

Львівські залізничники виконають реконструкції 23,3 км магістралей на ділянках Гребенів–Тухла, ст.Гребенів – 3,5 км, Лавочкне–Бескид, ст.Лавочне – 5,7 км, Бескид-Скотарське – 1,0, Скотарське–Воловець, ст.Скотарське – 4,4 км, Сихів–Давидів – 7,1 км, ст.Дубно – 1,5.

Раніше повідомлялося, що щорічна потреба фінансування колійної інфраструктури залізниць складає 6,8 мільярда гривень. Найбільшу проблему становлять прострочені терміни капітальних ремонтів залізничної інфраструктури, від стану якої залежить швидкість та безпека руху поїздів. Залізничники планують спрямувати у колійне господарство більше 3 мільярдів гривень.

Довідково: експлуатаційна протяжність головних залізничних колій України становить 21640,4 км, з яких 74% – це безстикові колії. Загалом на залізницях України знаходиться 19407 інженерних споруд, із яких 7813 мостів, 101 автошляхопровід, 44 залізничні тунелі, 10948 водопропускних труб.

Схожі статті