+380673870816 +380673870816

У лютому обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет зросли в 1,3 раза

Обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет у лютому 2014-го року зросли в 1,3 разу у порівнянні з лютим минулого року. Про це повідомила прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту.

Упродовж лютого через Інтернет було оформлено понад 262 тис. квитків, а за відповідний період 2013-го – 206 тисяч квитків. У цілому через Інтернет уже реалізується близько 9 % квитків від загального обсягу.

Також усе більшої популярності набирає послуга придбання електронних квитків через офіційний сайт Укрзалізниці. Так, з початку 2014 року через інтернет-систему Укрзалізниці – booking.uz.gov.ua – було реалізовано більше 375 тисяч  електронних квитків. У цілому з моменту впровадження послуги було продано майже 630 тисяч електронних квитків.

Усі електронні квитки мають статус розрахункового документа (фіскального чека). Наприклад, такий документ можна використовувати для звіту про відрядження. Також електронний квиток практично неможливо втратити – такий квиток можна роздрукувати необмежену кількість разів з листа, який приходить на електронну пошту клієнта.

Нагадаємо, що бронювання квитків на пасажирські поїзди через Інтернет (з подальшим оформленням у касах) Укрзалізниця ввела ще у 2008 році. За минулі роки спектр інтернет-послуг Укрзалізниці розширився і сьогодні включає, зокрема, можливість повного оформлення і онлайн-повернення квитків.

Схожі статті