+380673870816 +380673870816

Особовий склад Рівненської митниці познайомився із новим керівником

6 жовтня до Рівного завітав директор департаменту організації митного контролю Державної митної служби Сергій Сьомка, аби представити нового начальника колективу Рівненської митниці та керівникам найбільших підприємств нашого краю. На зустрічі підбили підсумки роботи Рівненської митниці за минулих 9 місяців та говорили про результати впровадження електронного декларування. 

Державна митна служба цього тижня звільнила з посади начальника Рівненської митниці Романа Микитюка, призначивши Сергія Лук'янова, який очолював Кримську митницю. Роман Микитюк, ставши генералом на Рівненщині, відтепер керуватиме Ягодинською митницею. На зборах він востаннє прозвітував про роботу Рівненських митників за 9 місяців цього року. Директор департаменту організації митного контролю Державної митної служби Сергій Сьомка результатами роботи митників нашого краю залишився задоволений.

Сергій Сьомка, директор департаменту організації митного контролю Державної митної служби:

- Протягом 2011 року платежі зросли майже в чотири рази. Рівненська митниця спрямувала півтора мільярда гривень до державного бюджету. Це дуже значна сума для Рівненщини. Потрібно знаходити компроміс інтересів між необхідністю наповнення бюджету і створення відповідних умов для роботи великих підприємств, які творять бюджет краю, та виробниками-імпортерами. Я маю на увазі і Рівнеазот, і Рівненську АЕС, і РАЙЗ, і ще велику кількість підприємств, з якими керівництво митниці знайшло компроміс інтересів.

Навесні через скорочення працівників, на Рівненській митниці з’явилася потреба у запровадженні електронного декларування. За півроку роботи у такому режимі вже помітні позитивні результати.

Сергій Сьомка, директор департаменту організації митного контролю Державної митної служби:

- Нині в пілотному проекті електронного декларування знаходиться більше ста підприємств. А загальна кількість суб’єктів, які подають документи в електронному вигляді, більше 900. Якщо у квітні їх було більше 40, то зараз 20-25 відсотків. Ми спостерігаємо збільшення.

Окрім того, як стверджують фахівці, ця процедура зручна, адже час оформлення документів займає не більше двох годин.


111007_Mutnucia sferadesigner

Схожі статті