+380673870816 +380673870816

Держпідприємництво пропонує заборонити рекламу на автодорогах

У Держпідприємництві обговорили питання розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування. Про це повідомила прес-служба Державної служби з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва.

До участі в дискусії були запрошені представники Держпідприємництва, Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА), Американської торговельної палати (АТП), Державтоінспекції та Асоціації зовнішньої реклами.

Приводом для зустрічі стали критичні заяви ЄБА та АТП стосовно законодавчих ініціатив у сфері зовнішньої реклами (законопроекти № 1125, № 2182а, № 0944). Своїм виступом Голова Держпідприємництва Михайло Бродський звернув увагу на відсутність у європейських країнах подібної ситуації із засиллям зовнішньої реклами на дорогах. Представник ДАІ, своїм виступом підтвердив присутнім чисельність аварій на дорогах, причинами яких стали, у тому числі, обмежена видимість через розміщені щити.

Михайло Бродський зазначив, що дії Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати схожі на лобіювання інтересів певних бізнес-груп, оскільки за кордоном забороняється розміщення реклами на автодорогах. У нас же асоціації виступають на стороні рекламодавців, а не безпеки громадян.

Підсумовуючи результати наради, Голова Служби доручив детально ознайомитися з європейським досвідом, що дозволить знайти компроміс з бізнесом. Окрім того, Михайло Бродський зазначив, що на другому читанні, на якому парламентарії розглядатимуть згаданий законопроект, він буде гостро наполягати на забороні розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування.

Схожі статті