Держпідприємництво пропонує заборонити рекламу на автодорогах
У Держпідприємництві обговорили питання розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах загального користування. Про це повідомила прес-служба Державної служби з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва.
До участі в дискусії були запрошені представники Держпідприємництва, Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА), Американської торговельної палати (АТП), Державтоінспекції та Асоціації зовнішньої реклами.
Приводом для зустрічі стали критичні заяви ЄБА та АТП стосовно законодавчих ініціатив у сфері зовнішньої реклами (законопроекти № 1125, № 2182а, № 0944). Своїм виступом Голова Держпідприємництва Михайло Бродський звернув увагу на відсутність у європейських країнах подібної ситуації із засиллям зовнішньої реклами на дорогах. Представник ДАІ, своїм виступом підтвердив присутнім чисельність аварій на дорогах, причинами яких стали, у тому числі, обмежена видимість через розміщені щити.
Михайло Бродський зазначив, що дії Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати схожі на лобіювання інтересів певних бізнес-груп, оскільки за кордоном забороняється розміщення реклами на автодорогах. У нас же асоціації виступають на стороні рекламодавців, а не безпеки громадян.
Підсумовуючи результати наради, Голова Служби доручив детально ознайомитися з європейським досвідом, що дозволить знайти компроміс з бізнесом. Окрім того, Михайло Бродський зазначив, що на другому читанні, на якому парламентарії розглядатимуть згаданий законопроект, він буде гостро наполягати на забороні розміщення зовнішньої реклами над проїжджою частиною автодоріг загального користування.