+380673870816 +380673870816

Укрзалізниця працює над створенням перших в Україні двосистемних пасажирських локомотивів

Укрзалізниця працює над створенням перших в Україні двосистемних пасажирських локомотивів. Це електровози, які здатні працювати на двох видах струму - змінному 25 кВ 50 Гц та постійному 3 кВ, тому у місцях стикування різних систем живлення електрифікованих дільниць залізниць України не потрібно буде змінювати локомотив, що позитивно позначиться на часі слідування поїздів. Про це повідомила прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту.

Наразі Укрзалізниця спільно з компанією "Škoda Transportation" завершують опрацьовувати технічне завдання для майбутньої конструкції пасажирських двосистемних електровозів. Виготовляти двосистемні електровози планується на спільному українсько-чеському підприємстві, яке буде створено за участю компанії "Škoda Transportation" і ПрАТ "Запорізький електровозоремонтний завод".

На даному етапі готується пакет документів щодо створення спільного підприємства та розглядаються можливі варіанти фінансування будівництва складально-випробувального комплексу електровозів на території ПрАТ "Запорізький електровозоремонтний завод".

Усього в ході реалізації проекту на спільному українсько-чеському підприємстві планується виготовити 480 електровозів, з яких 50 двосистемних пасажирських електровозів, 330 односистемних пасажирських та 100 двосистемних вантажних електровозів.

У конструкції цих електровозів планується частку комплектуючих вітчизняного виробництва довести до 90%. Очікується, що вже на перших електровозах будуть використані комплектуючі десяти українських виробників залізничної продукції.

З огляду на те, що на залізницях України майже однакове співвідношення електрифікованих дільниць на змінному та постійному струмі, саме двосистемний рухомий склад подвійного живлення, на думку фахівців, є перспективним.

Двосистемний локомотив дозволяє економити людські ресурси, адже не потрібно задіювати для перевезень додаткову локомотивну бригаду (машиніст і помічник машиніста), як це відбувається при зміні односистемного електровоза у місцях стикування різних систем живлення дільниць.

Залізничники працюють над вирішенням проблеми оновлення тягового рухомого складу. Через дефіцит пасажирських локомотивів у зв’язку і старінням парку та високим рівнем зношеності для перевезень пасажирів за залізницях України використовується 41 вантажний електровоз, що є вимушеним кроком.

Схожі статті