+380673870816 +380673870816

За 8 місяців енергоємність залізничного транспорту зменшилась

Укрзалізниця реалізує довготермінову стратегію зменшення власних експлуатаційних витрат у перевізному процесі. Одним із серйозних завдань під час оптимізації власних витрат є збільшення ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів. Про це повідомила прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту.

Завдяки проведеній роботі по підвищенню ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів як на тягу поїздів, так і в стаціонарній енергетиці досягнуто зменшення енергоємності залізничного транспорту на 0,4% в порівнянні із аналогічним періодом 2012 року.

За 8 місяців 2013 року на виконання обсягів перевезень 302 млрд. ткм брутто сумарно Укрзалізницею використано 1323,7 тис. тонн палива в умовному обчисленні (як на тепло-, так і на електротягу). Порівняно із 8 місяцями 2012 року витрати енергоносіїв, які використовуються у процесі перевезень, зменшились: зокрема, дизельного палива спожито на 12,5% менше порівняно із аналогічним періодом минулого року, а електроенергії на 8,4% менше.

На виконання завдань підвищення енергоефективності у галузі діє Програма енергозбереження. Завдяки впровадженню енергозберігаючих технологій за 8 місяців поточного року Укрзалізниця зекономила 20,1 млн.кВт∙год електроенергії, 1,9 тис. тонн дизельного палива, 690 тис. куб. м природного газу, 782 тонни вугілля і 308 Гкал теплової енергії.

У структурі експлуатаційних витрат галузі енергоресурси складають до 21%, тому зменшення їх споживання для залізничників є одним із важливих напрямків роботи. Залізнична галузь енергоємна і матеріаломістка. У структурі витрат основних видів енергоресурсів переважають електроенергія та дизельне паливо, понад 80% витрат енергоресурсів галузі припадає на тягу поїздів.

Схожі статті