+380673870816 +380673870816

На Рівненщині на "гарячу телефонну лінію" найбільше надходить нарікань на житлово-комунальне господарство

Найчастіше звертаються за допомогою до обласної влади рівняни. Відтак, з початку роботи "гарячої телефонної лінії", яка запрацювала в ОДА у квітні минулого року, надійшло вже 1200 звернень. Половина з них - від жителів обласного центру. Про це повідомила прес-служба Рівненської ОДА.
     Дві сотні дзвінків надійшло від жителів Рівненського району, по 30 звернень - від мешканців Острозького та Здолбунівського районів. Натомість найрідше скаржаться жителі Демидівського, Радивилівського та Млинівського районів. Актуальними для краян, зокрема, залишаються питання ремонту та експлуатації будинків, мереж, якість надання комунальних послуг та нарахування платежів за них. Найменше ж переймаються проблемами екології, культури, туризму, а також сільського господарства.

Схожі статті