+380673870816 +380673870816

"Санком" запровадив щомісячні соціологічні опитування серед мешканців Рівного

Не лише отримувати бонуси і заощаджувати, а й висловити свою думку, тепер можуть рівняни в рамках програми лояльності. "Санком" запровадив соціологічні щомісячні опитування серед мешканців міста. Стосуються вони як роботи підприємства, так громадського життя міста загалом.

У червні цікавилися думкою рівнян щодо питання знищення безпритульних собак. Думки за і проти щодо закону, який це забороняє, висловили понад п’ять з половиною тисяч клієнтів "Санкому". Як результат, 54 % вважають, що необхідно скасувати таку законодавчу ініціативу, 46% за те, щоб все залиши без змін.

Ідею повної заборони продажу алкоголю після 22 години рівняни підтримали у більшості відсотках. Це друге питання, яке поставили мешканцям міста представники підприємства "Санком" у червні. Результат - 85 % підтримали цю ідею. Хоча, думки з цього приводу у рівнян різні.

Тож не лише отримувати бонуси, заощаджувати, а й висловити свою думку відтепер можуть рівняни. Представники "Санкому" вважають, в рамках програми лояльності мешканці в дечому навіть впливатимуть на вирішення проблемних питань та розвиток міста. Всього ж станом на червень місяць у програмі лояльності зареєстровано майже шість тисяч рівнян.

Схожі статті