+380673870816 +380673870816

Ремонт українських доріг переведуть на технологію підвищеної щільності

"Укравтодор" відремонтує головні дороги України за стандартом ЩМА-20 (щебенево-мастикового асфальтобетону). Про це повідомила прес-служба Державного агентства автомобільних доріг.

Вперше ця технологія була застосована близько 10 років тому при будівництві траси "Київ-Бориспіль". Технологія ЩМА-20 дозволить продовжити термін життя доріг без ремонту додатково на 3-4 роки.

Дороги, побудовані з використанням технології щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) стійкіші з причини мінімальної пористості структури дорожнього покриття. На відміну від дорожніх покриттів за старими технологіями, в яких вільний простір у структурі шарів асфальтобетону міг становити до 20%, в дорогах за типом Бориспільської траси пористість не перевищує 3-5%. Тобто, покриття в рази більш щільне, практично не пропускає воду, що запобігає руйнуванню дороги при різких перепадах температур у зимовий період.

За наявності достатнього фінансування, перекрити основні українські автодороги за новою технологією можна впродовж 10 років.

Схожі статті