+380673870816 +380673870816

З першого липня проїзд у рівненських тролейбусах може подорожчати

Не гривня двадцять п’ять, а гривня п’ятдесят. З першого липня проїзд у рівненських тролейбусах може подорожчати. Підвищення тарифу – вимушене, адже підприємство "Рівнеелектроавтотранс" нині перебуває у скруті та вже заборгувало своїм працівникам кругленьку суму. Та й взагалі, кажуть, у більшості міст України вартість проїзду у електротранспорті вже давно підняли. 

Найдемократичніший міський транспорт незабаром може подорожчати. Підняти вартість проїзду у тролейбусах до 1 гривні 50 копійок планує "Рівнеелектроавтотранс". Підприємство вже кілька місяців у збитках, тож економить навіть на оплаті праці, відтак подорожчання – не забаганка, а вимушений крок.

Віталій Миронюк, начальник управління транспорту і зв’язку Рівненського міськвиконкому:

- Ситуація на підприємстві сьогодні критична. Більше двох місяців затримуються виплати заробітної плати. На сьогоднішній день з початку року звільнено 63 працівники, в тому числі 10 водіїв тролейбусів.

Втім, підняття тарифів не зробить тролейбуси Рівного вже завтра прибутковими. Щоб підприємство мало змогу розрахуватися із боргами потрібно як мінімум півроку і це лише за умови, що держава повністю виплачуватиме субвенцію.

Віталій Миронюк, начальник управління транспорту і зв’язку Рівненського міськвиконкому:

- Якщо ми сьогодні боргуємо 2 мільйони заробітної плати, то за півроку лише через підняття тарифів ми погасимо 1 мільйон. Ще 500 тисяч ми плануємо отримати запустивши новий тролейбус за маршрутом "Північний-Ювілейний". 

Також планують зняти тролейбуси із нерентабельних маршрутів та пустити їх на інші лінії. Це, в свою чергу, допоможе виграти 500-600 тисяч гривень. Загалом, підняття тарифів та переорієнтація електричного транспорту, на думку секретаря Рівненської міської ради Андрія Грещука, допоможе вберегти "Рівнеелектроавтотранс" від банкрутства.

Андрій Грещук, секретар Рівненської міської ради:

- Внутрішні резерви, які є в міськвиконкомі і внутрішні резерви самого підприємства практично вичерпані, тому довго готувалося це рішення. Ми обговорили всі шляхи, які є, щоб допомогти підприємству. На жаль, держава не виплачує субвенції на пільговий проїзд пасажирів і таким чином комунальне підприємство поставлене у безвихідь, тому або підприємство зупиняється, або ми піднімаємо тариф.

Враховуючи загальну тенденцію підняття тарифів на проїзд у громадському транспорті по Україні, подорожчання не омине і Рівне. Втім, більшість членів міськвиконкому збільшення вартості квитка у рівненських тролейбусах не вважає виходом із ситуації, тому перш ніж прийняти таке рішення, вирішили дослідити фінансовий стан підприємства "Рівнеелектроавтотранс".

Схожі статті