+380673870816 +380673870816

Псевдопрацівники водоканалу пропонують довірливим рівнянам фільтри для очистки води

Називаючись працівниками "Рівнеоблводоканалу", аферисти пропонують довірливим громадянам фільтри для води. Натомість рівняни отримують не лише збиток для свого гаманця, але й проблеми з водопостачанням, які доводиться ліквідовувати реальним працівникам водоканалу. В однієї з рівненських родин від встановлення такої системи очистки перестав працювати водолічильник. 

Віднедавна у Рівному невідомі особи, представляючись працівниками "Рівнеоблводоканалу", проводять масові зібрання мешканців, мовляв, що це водоканал збирає людей. На таких зібраннях вони пропонують встановити фільтри для очистки води. Орієнтовна ціна яких 3 тисячі гривень. Однак, для пенсіонерів та осіб з невеликими доходами молодики пропонують 50% знижки на свій товар. Пані Марія у свої 83 роки довірилась чоловікам і віддала їм відразу 800 гривень і ще 700 мала передати згодом.

Марія Готовська, рівнянка:

- Вони зібрали багато людей. Все розказували про воду, аби ставили ці апарати, щоб була якісна вода. Мені щось зробилося і я нікого не спитала, не порадилася.

Пані Марія мешкає разом з донькою, котра дізналася про те, що довірлива мама придбала цей фільтр після того, як повернулася додому і побачила, що через апарат перестав працювати водолічильник. Наразі жінка хоче повернути витрачені кошти.

Світлана Добродій, донька бабусі:

- Їх  менеджер зі мною розмовляв. Я пропонувала, аби вони забрали цей пристрій і повернули кошти. Натомість мені постійно наголошували про те, мовляв, що мене не влаштовує? Вони до мами приїдуть, коли мене вдома немає і потім скажуть, що бабуся погодилась, аби ця система стояла. 

Встановлюючи фільтр, представники буцімто водоканалу пошкодили лічильник води. Тож жінки, котрі виклали кругленьку суму за систему очистки мали платити ще й за ремонт. Проте, за словами майстрів, цього разу їм пощастило, адже бували випадки, коли лічильники через подібні дії доводилось міняти.

Руслан Михальченко, головний метролог РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал":

- Іноді буває, що лічильний механізм зовсім виходить з ладу і тоді сімейний бюджет відчутно меншає. А це заміна лічильника, його повірка, монтаж, демонтаж.

За словами директора "Рівнеоблводоканалу" Андрія Карауша, вже другий місяць постіль їх "гаряча лінія" буквально розривається від дзвінків. Люди цікавляться, чи це справді водоканал встановлює фільтри, або ж скаржаться на їх роботу.

Андрій Карауш, директор РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал":

- Хочу запевнити, що ці люди не мають жодного відношення до "Рівнеоблводоканалу". Ми постачаємо якісну воду і нагальної потреби в додатковій фільтрації немає. Ці люди просто хочуть заробити на вашій довірливості. Вже є непоодинокі випадки, коли ми за заявками виїжджаємо і переробляємо системи після встановлення таких фільтрів. Адже вони забивають водопровід і вода зникає з ваших домівок.

Нині на кожному рахунку за воду розмішено застереження та телефони "гарячої лінії" водоканалу, куди можна звернутися за інформацією. Проте, аби не потрапити до числа тих, кому замість чистої води доводиться ремонтувати водопровід, насамперед вимагайте у підозрілих осіб посвідчення працівника "Рівнеоблводоканалу". Адже за свою неуважність та довірливість ви можете поплатитись як пані Марія, котра не лише втратила свої заощадження, але й тепер боїться взагалі відчиняти двері.

Схожі статті