+380673870816 +380673870816

"Рівнеобленерго" відзначило своїх кращих платників

Всесвітній день захисту прав споживачів щорічно святкують 15 березня. У зв’язку із цією датою"Рівнеобленерго" продовжує вітати своїх найсумлінніших платників до числа яких увійшли як фізичні, так і юридичні особи. До деяких з них представники компанії завітали особисто. 

Вже традиційно компанія "АЕС Рівнеобленерго" з нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів відзначає найсумлінніших платників. Минулоріч в компанії вирішили вітати не лише фізичних осіб, а й юридичних. Адже саме промисловість є головним споживачем обленерго, а таких у Рівненському регіоні налічується понад 13 тисяч.

Вадим Кухтій, голова правління ПАТ "AEС Рівнеобленерго":

- Ми зі свого боку робимо і будемо робити все, аби ви, як споживачі електричної енергії, були задоволені нашою роботою. Отримували якісний сервіс і мали якомога кращу думку про нашу компанію.

Сертифікат-подяку та чимало сувенірів від енергетиків, котрі завітали на виробництво, отримав і колектив приватного підприємства "Млинівська чайка". Адже саме тут за минулий рік спожили та оплатили електроенергії на майже 240 тисяч гривень.

Микола Савчинський, енергетик ПП "Млинівська чайка":

- Споживання електроенергії у двох підприємствах - фермерському господарстві та м’ясопереробному підприємстві. Працюємо ми стабільно. Намагаємось щомісяця проводити вчасно платежі як авансові, так і поточні. Наше підприємство споживає приблизно 30-35 тисяч кВТ/год за місяць - це м’ясопереробне підприємство і близько 20 тисяч - фермерське господарство.

Аби потрапити до числа кращих платників ПАТ "АЕС Рівнеобленерго" необхідно упродовж року щомісяця вчасно сплачувати за електроенергію до 10 числа та жодного разу не фігурувати як порушник Правил користування електроенергією. А якщо у споживачів виникли питання щодо розрахунків, то вони можуть звернутися до абонентського відділу компанії. Наразі вони є в кожному районі нашої області. Туди люди звертаються за допомогою у розрахунках, висловлюють своє незадоволення роботою місцевих енергетиків чи навпаки - хвалять їх. Остання така дільниця відкрилася у Демидівці минулоріч.

Каріна Лисяк, в.о. заступника директора комерційного відділу з питань роботи зі споживачами ПАТ "AEС Рівнеобленерго":

- Ми прагнемо, аби наша компанія була максимально відкрита і доступна для споживачів. Тому для зручності наших споживачів, які проживають у Демидівському районі, ми перенесли сюди абонентський відділ. Ми пішли на такий крок навіть не зважаючи на те, що в нас немає власного приміщення. Ми його орендуємо. Проте ми це зробили для того, аби бути максимально комфортними для наших споживачів.

Пані Мирослава до районного абонентського відділу завітала аби отримати консультацію. Проте на неї чекав і приємний сюрприз, адже представники "Рівнеобленерго" привітали жінку із Днем захисту прав споживачів та вручили сувеніри.

Мирослава Бухало, споживач:

- Я завжди сумлінно сплачую за спожиту електроенергію. В абонентський відділ я звернулась, аби мені відредагували показники.

Також цьогоріч в компанії вирішили привітати всіх споживачів, які зателефонують у "Дзвінковий центр", звернуться в абонентський відділ чи інформаційно-консультаційний центр. Платники отримають вітальні листівки, магніти з телефоном "Дзвінкового центру", інформаційні буклети, абетки з електробезпеки та багато іншого.

Схожі статті