+380673870816 +380673870816

Нерухомість реєструють по-новому

З першого січня оформити право власності на квартиру, будинок, земельну ділянку чи інше майно можна в новостворених Державних реєстраційних службах. На Рівненщині їх діє 18 – у всіх райцентраах, а також у Рівному й Кузнецовську. Про це повідомила прес-служба Рівненської ОДА.

Заступниця голови облдержадміністрації Світлана Сад перевірила, як організували роботу новоствореної реєстраційної служби в Сарненському районі. Її запевнили, що для роботи за принципом "єдиного вікна" достатньо оргтехніки та досвідчених фахівців. Їх підбирали під час конкурсу з числа працівників управлінь юстиції та БТІ, тож процедура реєстрації для них не нова. Більше того, під час стажування претенденти на посаду працювали в учбовій базі, де закумульована вся необхідна інформація про нерухомість. Відтак, фахівці новоствореної служби запевнили заступницю, що краян обслуговуватимуть швидко, адже вся процедура реєстрації буде максимально спрощена. Аби отримати акт реєстрації, громадянину потрібно заплатити за витяг 120 гривень, а також сплатити державне мито. Щоправда, більшість жителів Сарненського району – чорнобильці, тож від цього платежу вони звільнені. Світлані Сад розповіли, що для перших заявників уже підготували документи, які посвідчують речові права на нерухоме майно, хоча у законодавстві на це передбачено 14 днів із моменту звернення людини.

Разом із тим, окрім відділу, який займається речовими правами на нерухоме майно, в структурі новостворених Державних реєстраційних служб нині діють всі РАЦСи. Їх функції залишилися незмінними – реєстрація народження та смерті, шлюбу та його розірвання. Водночас цьогорічною новацією є й те, що до повноважень новостворених служб нині належить легалізація громадських організацій і партій.

Схожі статті