+380673870816 +380673870816

Укрзалізниця обладнала локомотиви системами супутникової навігації

Укрзалізниця обладнала системами супутникової навігації (далі ССН) 1352 локомотиви: 1067 вантажних та 285 пасажирських електровозів. Таким чином, на сьогодні вже на усіх вантажних електровозах експлуатаційного парку Укрзалізниці встановлені системи супутникової навігації. До кінця поточного року ними планується обладнати 235 пасажирських електровозів. Про це повідомила прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту.

Застосування систем супутникової навігації на локомотивах, на думку спеціалістів локомотивного господарства Укрзалізниці, є найбільш ефективними інструментом для ідентифікації транспортних засобів та створення електронної карти залізниць України.

Системи супутникової навігації дають можливість стежити за рухомим складом у режимі реального часу. На цифровій моделі руху поїздів відображається ціла низка даних: тип і номер локомотива, дата роботи, номер поїзда, час його відправлення та прибуття на станції тощо.

Отримані дані використовуються для оперативної обробки й чіткого аналізу експлуатаційних показників роботи локомотивів та локомотивних бригад, контролю за фінансовими та іншими складовими виробничої діяльності тягового господарства, пошуку резервів для її поліпшення.

Впровадження систем супутникової навігації на залізничному транспорті підвищує ефективність роботи тягового господарства, контролю за використанням локомотивного парку й організації виробничої діяльності локомотивних бригад.
Дільниці експлуатації локомотивів відображаються на електронній схемі об’єктів залізничної інфраструктури. Наразі фахівці Укрзалізниці завершують роботу із формування повної електронної схеми із відображенням усіх необхідних об’єктів залізничної інфраструктури. Також триває робота з удосконалення програмного забезпечення для підвищення точності формування повідомлень про проходження локомотивами контрольних точок.

З 25 жовтня цього року на дослідних полігонах розпочато тестування автоматизованого формування заготовок повідомлень про роботу локомотивів. Дослідними полігонами для відпрацювання технології формування та обробки заготовок повідомлень від ССН для складання графіка виконаного руху, маршруту машиніста, а також аналізу отриманої інформації визначені Дніпропетровська дирекція залізничних перевезень Придніпровської залізниці та Ясинуватська дирекція Донецької залізниці.

Схожі статті