+380673870816 +380673870816

Мінрегіон: Системи центрального опалення працюють у штатному режимі

У всіх регіонах країни системи централізованого теплопостачання працюють у штатному режимі. Запущені всі котельні, тепло отримують всі житлові будинки та об’єкти соціальної сфери. Про це повідомила прес-служба Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.

За даними, які надійшли до Мінрегіону України від обласних державних адміністрацій, в країні працюють понад 99,99% котелень, підключені до теплопостачання 99,99% житлових будинків, усі дитячі та медичні, а також 99,99% навчальних закладів.

У зв’язку із технічними неполадками викликаними фізичною зношеністю обладнання тимчасово не працюють 2 котельні (1 – в АР Крим, 1 – в Кіровоградській області). Без теплопостачання тимчасово перебувають 5 житлових будинків у Криму та 1 школа у Кіровоградській області, де тепло у класах підтримують електрообігрівачами. Аварійно-відновні бригади теплокомуненерго працюють над усуненням несправностей, у Криму роботи планують завершити протягом найближчої доби, у Кіровоградській області – протягом 3 діб.

На офіційному веб-сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (www.minregion.gov.ua) діє інтерактивна карта з телефонами диспетчерських служб у регіонах. За їхніми номерами слід звертатися у випадку будь-яких ускладнень у роботі систем життєзабезпечення, якщо звернення до експлуатуючих організацій не допомогло вирішити проблему. У Мінрегіоні України у цілодобовому режимі відстежується хід опалювального періоду в регіонах, ведеться реєстр проблем, які виникають, вживаються термінові заходи реагування. Працює диспетчерська служба Мінрегіону, повідомлення про комунальні негаразди приймаються цілодобово за телефоном 207-18-04.

Окремо наголошуємо на тому, що громадянам в першу чергу за роз’ясненнями слід звертатися саме до житлово-експлуатаційних організацій. Адже відповідно до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою КМУ від 21.07.2005 №630, саме на ЖЕКи та подібні установи покладено обов’язок безпосередньо реагувати на такі звернення, а також негайно інформувати громадян про причини затримок у наданні послуг. Відсутність звернення громадян безпосередньо до ЖЕКу суттєво затримає вирішення проблеми.

Схожі статті